Логіко-математична компетенція дітей - одна з умов формування творчої ініціативної особистості. Найскладнішим в дошкільному віці виявляється задача і як її розв'язати. Щоб підвищити якість математичної освіти дітей дошкільного віку потрібно починати з себе. Педагоги мають володіти не тільки конкретними знаннями з певної галузі наук, а й загальнопедагогічними вміннями - критично мислити, діяти іноваційно.
Як фахівець цього напрямку вихователь
вищої категорії Дахно Алла Іванівна, яка працює за темою "Формування
логіко-математичної компетентності дошкільників шляхом використання логічних
вправ та завдань", поділилася з молодими педагогами своїми напрацюваннями.
На семінарі-практикумі була піднята тема "Що таке арифметична задача та шляхи її розв'язання". Педагог поділилася досвідом навчання дітей старшого віку двом типам задач. В основу підвищення майстерності вихователів була покладена їхня активність. Вони міркували, які прийоми і методи обрати, як ліпше навчати дітей і що їм запропонувати. Така діяльність дала педагогам змогу навчитися моделювати проблемні ситуації та знаходити способи їх розв'язання.